Co mikrostránky umí?

Nabízíme vám vytvoření mikrostránek na ověřené platformě MediaCentrik. Jedná se o robustní systém pro správu obsahu, na kterém (díky jeho variabilitě) je možné vytvářet webová řešení různých velikostí, od mikrostránek až po velké nadnárodní projekty.

Pro mikrostránky nabízíme základní verzi systému MediaCentrik, která obsahuje níže popsanou funkčnost a předem vytvořené šablony vzhledu. V administraci si pak můžete jednoduše upravit barevné schéma vzhledu a vyměnit ilustrativní obrázky.

Pokud byste kdykoli v budoucnu potřebovali upravit grafický vzhled nebo funkčnost vašeho webu, rádi to pro vás zařídíme. Nemáme téměř žádné limity.

Textový obsah

Všechny delší texty se v systému editují pomocí propracovaného textového editoru, který vám umožní editovat text podobně snadno jako například v MS Wordu. V editoru můžete využívat přednastavené styly, které odpovídají designu webu, vkládat obrázky, tabulky, odkazy, flashové prvky apod.

Delší texty se do systému obvykle vkládají formou článku. Příkladem může být třeba tato stránka.

Kategorie

Kategorie (sekce) zajišťují hlavní členění webu. Můžete je libovolně vytvářet, editovat a mazat. Kategorie je možno řadit do stromové struktury a vkládat do nich textový obsah. Buď přímým zápisem, nebo formou článků. V základním řešení lze stromovou strukturu tvořit pouze do druhé úrovně zanoření.

Propojení s e-shopem

Pokud provozujete e-shop ShopCentrik nebo FastCentrik, můžete textový obsah doplňovat o produkty z internetového obchodu. Propojení je zajištěno formou vyhledávání. Při editaci článku vyhledáte na e-shopu související zboží a to následně přiřadíte. Na webu se vám pod článkem zobrazí názvy zboží, obrázek produktu a cena. Všechny tyto údaje jsou odkazem na detail produktu do e-shopu.

Také do kategorií je možno načítat seznam zboží z eshopu a zobrazovat zde jak textové informace v podobě článku, tak přímo zboží, které si může návštěvník na eshopu zakoupit.

Často kladené dotazy

Je dobré, pokud má mikrostránka osvětový chrakter a návštěvníky vzdělává. To však může ze strany návštěvníků přinášet doplňující otázky. Doporučujeme mít na stránkách seznam nejčastějších dotazů a jejich odpovědí. Vhodné je na mikrostránku vložit formulář pro vznesení nového dotazu.

Tuto funkci v MediaCentriku zastupuje modul "Otázky a odpovědi", který vám umožní odpovídat na vznesené dotazy prostřednictvím administrace a ty nejzajímavější z nich v přehledné formě zveřejnit na stránkách .

Poptávkový formulář

Každý web, který sleduje nějaké obchodní cíle, by měl návštěvníka postupně směřovat na takzvané gólové stránky. Tedy stránky, kde návštěvník udělá krok k tomu, aby naplnil obchodní smysl webu.

U mikrostránek, sloužících jako podpora e-shopu, je cílem dostat se na detail objednávky v internetovém obchodě, proto by všechny informace měly směřovat do e-shopu.

U mikrostránek nabízejících služby by takovou stránkou měl být poptávkový formulář, kde si návštěvník danou službu rovnou objedná,nebo zanechá kontaktní údaje, aby mu mohla být zaslána nabídka.

Výkladový slovník

Funkce výkladového slovníku má velký význam nejen pro orientaci návštěvníka v odborných termínech, ale také z pohledu optimalizace obsahu pro vyhledávače. Do výkladového slovníku doporučujeme naplnit co nejvíce výrazů z oboru, jemuž se váš web věnuje. Pro každý výraz bude pak existovat samostatná stránka optimalizovaná na daná klíčová slova.

Editor textového obsahu disponuje výbornou funkcí, která vám na jeden stisk tlačítka vyhledá všechna slova z textu, která se vyskytují ve slovníku a vytvoří z nich odkazy. Pomocí této funkce si jednoduše zajistíte bohaté prolinkvání (propojení odkazů) mezi textem a slovníkem, což opět zvýší důraz na vámi vybraná klíčová slova.